Оқу әдістемелік жұмыс » Страница 3 » K.Шестаков атындағы орта мектеп
Жетісу облысы білім басқармасының
Ескелді ауданы бойынша білім бөлімінің
«Шестаков атындағы орта мектебі мектепке дейінгі шағын-орталығымен»
коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Қабылдау бөлімі :
+7(72) 43-50-93
Есепші бөлімі:
+7(72) 43-50-93
Нашар көрушілер
нұсқасы
Кітапхана жылдық жоспар 2021-2022ж.
04
ақпан
2022
Кітапхана жылдық жоспар 2021-2022ж.
                                                                                                               «Бекітемін»                                                                                     мектеп директоры                                                                                     _______ Н.А.Смагулова « Алматы облысы білім басқармасының Ескелді ауданы әкімдігінің Шестаков атындағы орта мектебі  мектепке дейінгі шағын орталығымен»КММ бойынша 2021-2022 оқу жылына 
Жылдық жоспар дефектолог 2021-2022ж.
04
ақпан
2022
Жылдық жоспар дефектолог 2021-2022ж.
№ 1.   Ұйымдастырушылық жұмыс Қызмет  бағыты Жұмыс түрлері Мерзімі Жауаптылар 1.1 Көрнекі-дидактикалық құралдар мен жұмыс орнын дайындау        1)Диагностикалық және дидактикалық материалдардың картотекасы;    2)Оқушының сабақтағы іс-әрекетіне бақылау формалары (форма 2а,б) мұғалімнің мінездемесі балаға (форма 3)Қатысқан сабақтарды талдау формалары     4)Оқушылардың негізгі оқу пәндері бойынша оқу жетістіктерінің бланкілері Тамыз  Қыркүйек Арнайы педагог 1.2 Жылдық жұмыс жоспары Қыркүйек Арнайы
Жоба Жас талап
04
ақпан
2022
Жоба Жас талап
«Алматы облысы білім басқармасының Ескелді ауданы білім бөлімінің Шестаков атындағы орта мектебі мектепке дейінгі шағын- орталығымен» коммуналдық мемлекеттік мекемесі Жас мамандармен жүргізілетін «Жас талап» жобасы Атауы «Жас талап» жас мамандармен жұмыс жобасы Жоба әзірлеушілері Шестаков атындағы орта мектебінің мектеп директорының әдістеме ісі жөніндегі орынбасары Жобаны іске асырушылар Мектеп     әкімшілігі, мектеп директорының әдістеме ісі жөніндегі орынбасары, тәлімгер - ұстаздар, жас
Жылдық олқылықтар
04
ақпан
2022
Жылдық олқылықтар
«Бекітемін» мектеп директоры ________________ Н.Смагулова «Алматы облысы білім басқармасының Ескелді ауданы бойынша білім бөлімі» мемлекеттік мекемесінің «Шестаков атындағы орта мектебі мектепке дейінгі шағын-орталығымен»  коммуналдық мемлекеттік мекемесі  бойынша 2020-2021 оқу жылына арналған білім алушылардың білімдеріндегі олқылықтарды жою және олардың орнын толықтыру үдерісін іске асыру жоспары Негізгі жұмыс бағыттары Іс-шаралар Жауаптылар Орындау мерзімі Шығу формасы І Ұйымдастырушылық
Жас маман отырысы 2021-2022ж.
04
ақпан
2022
Жас маман отырысы 2021-2022ж.
«Бекітемін» мектеп директоры Н.Смагулова «Алматы облысы білім басқармасының Ескелді ауданы бойынша білім бөлімі» мемлекеттік мекемесінің «Шестаков атындағы орта мектебі мектепке дейінгі шағын-орталығымен» коммуналдық мемлекеттік мекемесі  бойынша 2021-2022 оқу жылында жас мамандармен жүргізілетін жұмыс жоспары № Іс-шаралар мерзімі жауаптылар 1 Мектепішілік бұйрық негізінде жас мамандарға тәлімгер-ұстаз тағайындау қыркүйек Мектеп әкімшілігі 2 Бірлестік жұмысына жас маманды тарту, еңбек жоспарын
Әдістемелік отырыс
04
ақпан
2022
Әдістемелік отырыс
«Бекітемін» мектеп директоры Н.Смагулова «Алматы облысы білім басқармасының Ескелді ауданы бойынша білім бөлімі» мемлекеттік мекемесінің «Шестаков атындағы орта мектебі мектепке дейінгі шағын-орталығымен» коммуналдық мемлекеттік мекемесі бойынша 2021-2022 оқу жылында әдістемелік кеңес отырысының жоспары Мақсаты:  білім беру ұйымдарындағы әр мұғалімнің, оқытушының, тәрбиешінің, басшылардың және білім беру жүйесінің басқа қызметкерлерінің кәсіптік шеберлігі мен педагогикалық біліктілігін көтеру.
2020-2021 оқу жылға әдістемелік талдау
04
ақпан
2022
2020-2021 оқу жылға әдістемелік талдау
«Алматы облысы білім басқармасының Ескелді ауданы бойынша білім бөлімі» мемлекеттік мекемесінің «Шестаков атындағы орта мектебі мектепке дейінгі шағын-орталығымен» коммуналдық мемлекеттік мекемесі  бойынша  2020-2021 оқу жылының әдістеме жұмысының қорытынды есебі Мектептің жаны – мұғалім. Мұғалім қандай болса, мектеп сондай болмақшы. Яғни, мұғалім білімді болса, ол мектептен балалар көбірек білім алып шықпақшы. Солай болған соң, ең әуелі мектепке керегі – білімді, педагогика, методикадан