Жылдық олқылықтар
«Бекітемін»
мектеп директоры
________________
Н.Смагулова
«Алматы облысы білім басқармасының Ескелді ауданы бойынша білім бөлімі» мемлекеттік мекемесінің «Шестаков атындағы орта мектебі мектепке дейінгі шағын-орталығымен» коммуналдық мемлекеттік мекемесі бойынша 2020-2021 оқу жылына арналған білім алушылардың білімдеріндегі олқылықтарды жою және олардың орнын толықтыру үдерісін іске асыру жоспары
Негізгі жұмыс бағыттары | Іс-шаралар | Жауаптылар | Орындау мерзімі | Шығу формасы |
І | Ұйымдастырушылық жұмыс | |||
1 | Мектептің әдістемелік бірлестік жетекшілеріне Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 13 тамызындағы №345 бұйрығының 15.12.2020 жылғы №527 –қосымшасымен таныстыру, түсіндірме жұмыстарын жүргізу. | А.Коканова ӘБ жетекшілері | 2020 жыл желтоқсан | таныстырылым |
2 | Мектеп ұжымына Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 13 тамызындағы №345 бұйрығының 15.12.2020 жылғы №527 –қосымшасымен таныстыру, түсіндірме жұмыстарын жүргізу. | А.Коканова Пед ұжым | 2020 жыл желтоқсан | таныстырылым |
3 | Педагогтердің пайдалануы үшін қосымша ресурстар, оның ішінде цифрлық ресурстарды: -әдістемелік құралдарды -есептер жинақтарын -тапсырмалар жинақтарын -дидактикалық материалдарды және басқаларды әзірлеу. | А.Коканова Пән мұғалімдері | Қаңтар -ақпан | Қосымша ресурстар базасы |
4 | Пән мұғалімдерінің тәжірибе алмасу, білім алушылардың меңгеруі үшін қиындық туғызатын жекелеген бөлімдерді, тақырыптарды тереңдете отырып, пәндерге арналған бірыңғай қысқа мерзімді жоспарларды әзірлеу. | А.Коканова Пән мұғалімдері | Қаңтар -ақпан | Базалар қоры |
5 | Білім беру ұйымы білім алушылардың үлгеріміне мектепішілік мониторинг жүргізу: - Күнделік, Bilimal, Mektep автоматтандырылған және басқа да ақпараттық жүйелерден алынған деректерді талдау; -Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2020 жылғы 6 сәуірдегі № 130 бұйрығына 8-қосымшадағы нысанға сәйкес формативті бағалау, бөлім бойынша жиынтық бағалау, тоқсандық жиынтық бағалау қорытындыларын талдау; - білім алушылар үлгерімінің төмен болуына әсер ететін факторлар мен себептерді анықтау. | Мектеп әкімшілігі | Қаңтар-ақпан | мониторинг |
6 | Мектептің педагогикалық кеңесінің отырысында білім алушылардың білімін толықтыру және әлсіз тұстарын жою мәселелерін қарастыру. | Н.Смагулова А.Аубакирова | қаңтар | хаттама |
7 | Оқу үлгеріміндегі әлсіз тұстарын жою бойынша қосымша сабақтарды, шағын топтармен жұмысты ұйымдастыру; | А.Аубакирова Пән мұғалімдері | ақпан | мониторинг |
8 | Цифрлық білім беру ресурстарын белсенді пайдалану (edu.kz, «Өрлеу» Біліктілікті арттыру ұлттық орталығы, үздік педагогтердің авторлық сабақтары және тағы басқалар). | Мектеп әкімшілігі | Қаңтар-мамыр | Деректер қоры |
ІІ | Оқу мазмұны | |||
1 | Білім алушылардың оқу үлгеріміндегі әлсіз тұстарын ескере отырып, күнтізбелік-тақырыптық жоспарларды бөлімдер/бөлімшелер/тақырыптар бойынша қайта қарау (оқу тоқсаны ішінде сағаттарды қайта бөлу); | А.Аубакирова А.Коканова | қаңтар | КТЖ |
2 | Оқытудың қол жеткізілмеген мақсаттарын ескере отырып, қысқа мерзімді жоспарлар құру; | А.Коканова Пән мұғалімдері | Қаңтар-сәуір | қмж |
3 | Оқу пәндері бойынша цифрлық ресурстар әзірлеу; | А.Коканова Пән мұғалімдері | Қаңтар-сәуір | қмж |
4 | оқыту уәждемесін арттыру үшін пәндік вебинарлар өткізу; | А.Коканова ӘБ | Қаңтар-сәуір | Вебинар материалдары |
5 | Оқу процесін ұйымдастыруда қолжетімді цифрлық ресурстарды пайдалану. | А.Аубакирова Р.Акимбеков | Қаңтар-мамыр | Платформалар |
ІІІ | Оқыту әдістемесі | |||
1 | Білім алушыларды жобалық және зерттеу жұмыстарына тарту; | А.Коканова Г.Муталив | Қаңтар-мамыр | Зерттеу жұмыстары |
2 | оқу материалын күрделі және бекітуді талап ететін оқу мақсаттары бойынша бөле отырып, модульдік оқытуды пайдалану бойынша семинар ұйымдастыру; | А.Коканова | Қаңтар-мамыр | Семинар материалдары |
3 | «Оқытудың тиімді әдістерін қолдану» тақырыбында ӘБ жетекшілерін семинар ұйымдастыру. | А.Коканова | Қаңтар-мамыр | Семинар материалдары |
ІV | Педагогтердің, тьюторлардың жұмысы | |||
1 | Педагогикалық колледждер мен жоғары оқу орындарының студент-тәлімгерлері, үлгерімі жақсы жоғары сынып оқушылары қатарынан тьюторлердің жұмысын ұйымдастыру; | Н.Смагулова | қаңтар | Келісім шарт |
2 | «Білім алушылармен, оның ішінде ерекше білім беру қажеттіліктері бар білім алушылармен жеке жұмысты ұйымдастыру» семинар ұйымдастыру. | А.Аубакирова Б.Отаршинова А.Бекишова | Қаңтар-мамыр | Семинар материалдары |
3 | «Психологтің, әлеуметтік педагогтің, сынып жетекшісінің, үлгерімі төмен білім алушыларды қолдау бойынша арнайы педагогтің, ерекше білім беру қажеттілігі бар балаларды сүйемелдеу жөніндегі педагог-ассистенттің жұмысын ұйымдастыру» тақырыбында семинар ұйымдастыру. | А.Аубакирова Э.Кудьярова К.Жандосова | Қаңтар-мамыр | Семинар материалдары |
4 | Оқу пәндері бойынша консультациялар өткізу; | А.Коканова | Қаңтар-мамыр | Кәсіби әңгіме |
5 | Оқу үлгеріміндегі әлсіз тұстарын жою мәселесін шешуге бағытталған коучингтер өткізу; | А.Коканова Л.Кусаинова Н.Морозова | Қаңтар-мамыр | Коучинг материалдары |
V | Білім алушылардың ата-аналарымен немесе өзге де заңды өкілдерімен жұмысты ұйымдастыру | |||
1 | Білім алушылардың ата-аналарын немесе өзге де заңды өкілдерін үлгерім мониторингінің нәтижелері туралы хабардар ету; | Н.Смагулова И.Бакишев | Қаңтар-ақпан | Ата-аналар жиналысы |
2 | Білім алушылардың ата-аналарымен немесе өзге де заңды өкілдерімен жеке әңгімелесу және ата-аналар үшін консультациялар өткізу; | И.Бакишев О.Столярова | Қаңтар-ақпан | Консультация, әңгіме |
3 | Білім алушылардың ата-аналары немесе өзге де заңды өкілдері үшін ата-ана құзыреттіліктерін арттыру бойынша тренингтер өткізу; | И.Бакишев Э.Кудьярова К.Жандосова | Қаңтар-мамыр | тренинг |
4 | Мектепішілік бақылау мәселелерінде қамқоршылық кеңестердің рөлін арттыру бойынша жұмыстары. | И.Бакишев | Қаңтар-мамыр | Іс-шаралар материалдары |
VІ. | Педагогтерді даярлау | |||
1 | Үлгерімі төмен оқушылармен, оның ішінде ерекше білім беру қажеттілігі бар балалармен жұмыс бойынша онлайн оқыту тренингтер, вебинарлар өткізу; | А.Коканова Пән мұғалімдері | Қаңтар-мамыр | Іс-шаралар материалдары |
2 | Педагогтерді курстан кейінгі қолдау: мектептерде қашықтан оқыту бойынша вебинарлар, шеберлік сағаттары, тренингтер; | А.Коканова Пән мұғалімдері | Қаңтар-мамыр | Іс-шаралар материалдары |
3 | Менторлардың, коучтердің, педагог-шеберлердің, педагог-зерттеушілердің үздік тәжірибелерін қолдану; | А.Коканова Пән мұғалімдері | Қаңтар-мамыр | Іс-шаралар материалдары |
4 | «Үздік педагог» мектепішілік, аудандық конкурсы жеңімпаздарының тәжірибесін қолдану; | А.Коканова Пән мұғалімдері | Қаңтар-мамыр | Іс-шаралар материалдары |
5 | Педагогке арналған тегін ресурстардың сілтемелерімен қамтамасыз ету. | А.Коканова Пән мұғалімдері | Қаңтар-мамыр | Іс-шаралар материалдары |