2020-2021 оқу жылға әдістемелік талдау » K.Шестаков атындағы орта мектеп
Жетісу облысы білім басқармасының
Ескелді ауданы бойынша білім бөлімінің
«Шестаков атындағы орта мектебі мектепке дейінгі шағын-орталығымен»
коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Қабылдау бөлімі :
+7(72) 43-50-93
Есепші бөлімі:
+7(72) 43-50-93
Нашар көрушілер
нұсқасы
04
ақпан
2022

2020-2021 оқу жылға әдістемелік талдау

«Алматы облысы білім басқармасының Ескелді ауданы бойынша білім бөлімі» мемлекеттік мекемесінің «Шестаков атындағы орта мектебі мектепке дейінгі шағын-орталығымен» коммуналдық мемлекеттік мекемесі бойынша 

2020-2021 оқу жылының әдістеме жұмысының қорытынды есебі

Мектептің жаны – мұғалім. Мұғалім қандай болса, мектеп сондай болмақшы. Яғни, мұғалім білімді болса, ол мектептен балалар көбірек білім алып шықпақшы. Солай болған соң, ең әуелі мектепке керегі – білімді, педагогика, методикадан хабардар, жақсы оқыта білетін мұғалім.
 Ахмет Байтұрсынов


 
      Білім беру модернизациясы – даму үрдісі және тұрақты алға ұмтылу, білім беруді біртіндеп жүзеге асыратын және алынған нәтижені нақты талдау және қолдау. Мұғалім мамандық өндірісіндегі қарқынды өзгерістерді бақылап, зерттеп қана қоймай, жаңа технологияларды меңгеруі тиіс. Қазіргі заманда сындарлы оқыту теориясына сай бала білім алып қана қоймай, алған білімін әр қашанда керегіне жарата алатындай азамат етіп қалыптастыру, ұстаз қауымы алдындағы басты міндет болып отыр. Тек қана ішкі мотивациясы жоғары, сын тұрғыдағы тұлға ғана, өздігінен жоғары дәрежедегі маман қатарына жетуі мүмкін. Сонымен қатар, білім мазмұнын жаңартуға арналған бағдарламаға сәйкес критериалды бағалау жүйесінің енгізілуі де заман талабы. Бұрын біз балаларға тек қана білім беріп келсек, енді функционалдық сауаттылыққа баса мән береміз. Яғни оқушылар мектепте алған білімін өмірде қолдана алады. Осы жетістікке жету үшін негізгі роль әдістемелік қызметке бөлінеді.  
        Әдістемелік жұмыс – педагог кадрлардың ғылыми - ілімдік, кәсіптік, әдістемелік, мәдени деңгейін сапалы көтеру бойынша ұжымдық, топтық, жеке жұмыстар жүйесін қосатын кешенді және шығармашылық даму үрдісі. Ол – оқу - тәрбие жұмысын басқару, мұғалімдерді жоғары әдістемелік мәдени рухта тәрбиелеу және өз еңбегінің сапасы мен нәтижесінде талап қоя білудің маңызды бағыты – оқыту тәжірибесінде ұтымды, тиімді әдістерді шығармашылықпен игеру, бұл оқушылардың танымдық, ойлау қызметін жандандырып, терең, берік білімді, іскерлік пен дағдыны қалыптастыратын болады.

2020-2021 оқу жылында мектептің әдістемелік бағыты мынадай түйінді мәселені алға тартты: «Жаңа педагогикалық технологияларды тиімді пайдалана отырып, құзыреттілікке бағытталған білім негізінде оқушылардың функционалдық сауаттылығын арттыру»

   Мектептегі ғылыми-әдістемелік қызметтің мақсаты

  • мұғалімдер мен сынып жетекшілеріне оқушыларды оқыту мен тәрбиелеуде, оларды шығармашылық әрекетке баулуда, білім беру саласындағы жаңалықтарды, озық педагогикалық тәжірибені зерттеп, жинақтап, таратуда, кәсіби біліктілігі мен теориялық білім деңгейін көтеру ісінде  ғылыми-әдістемелік көмек көрсету


       Мектептегі ғылыми-әдістемелік жұмыстардың негізгі міндеттері:

  • мектептің педагогикалық ұжымы іс-әрекетінің жаңашылдық бағыттылығын қалыптастыру. Ол педагогикалық ұжым қызметінде озық педагогикалық тәжірибені ендіру, жалпылау, тарату және жүйелі зерттеу мен үйрену барысында айқындалады;
  • мұғалімдердің теориялық және педагогикалық–психологиялық даярлық деңгейін көтеру;
  • тәрбие, білім берудің жаңа бағдарламаларын, оқу жоспарларын, мемлекеттік білім стандартын, нормативті құжаттар, әдістемелік нұсқауларды талдау–игеру жұмыстарын ұйымдастыру;
  • оқыту мен тәрбиені ұйымдастырудың жаңа формаларын, әдістерін педагогикалық технологиялармен байыту;
  • жас мамандарға, пән мұғалімдеріне сынып жетекшілері мен тәрбиешілерге, педагогтік қызметте жекелеген бір мәселеде қиналатын мұғалімдерге т.б. жеке бас ерекшелігін ескере диагностикаланған, сараланған негізде ғылыми-әдістемелік көмек көрсету;
  • мұғалімдерге педагогикалық білімін өз бетінше көтеру жолдарын үйрету



Пед кеңес

 







Олимпиада, ғылыми жоба, оқулар

Аттестациялық комиссия

Семинар вебинар

Біліктілікті арттыру курстары

Өз тәжірибесін тарату

Психологиялық қызмет

Мектеп директоры

  







Мектебімізде 58 мұғалім қызмет атқарады, 54 жоғары білімді, яғни, 93 %, 4 орта арнаулы білімді, бәрі мамандығы бойынша жұмыс істейді. 11 жоғары, 8 бірінші санатты қызметкер, педагог-зерттеуші -4, педагог-сарапшы -5 қызметкер жұмыс жасайды, бұл қызметкерлердің 48 % құрайды. Кадрлармен жұмыс жасау мәселесі әкімшіліктің бақылауында. Әкімшілік өз қызметі барысында кәсіподақ ұйымымен тығыз байланыста. Ұжымдағы моральдік – психологиялық жағдай қанағаттанарлық.


Мұғалім саны


білімі

Біліктілік санаты

жоғары

Арнайы орта


жоғары

ПЗ


І

ПС

ІІ

ПМ

с/ж

Оқу жылының басы

58

53

5

5

5

5

12

2

9

20

Оқу жылының аяғы

58

53

5

5

5

3

14

2

11

18
















 


 


І. Бастауыш сынып ӘБ

ІІ. Қоғамдық-гуманикарлық ӘБ (қазақ бөлімі)


1. Г.Багашева

1. Г.Омарбаева

2. Г.Көгембаева

2. Ж.Доскужанова

3. Ж.Нұрланқызы

3. Т.Мукажанова

4. А.Башикбаева

4. Ж.Жакипова

5. Н.Морозова

5.  Н.Смагулова

6. Н.Кунст

6.  Т.Молдахметова

7. С.Чернявская

7. А.Карипбаева

8. Г.Триппель

8. Г.Муталив

9. О.Никулина

9. А.Құдайберген

10. М.Манархан

10. С.Чимчикова

11.Б.Избасарова


ІІІ. Қоғамдық-гуманикарлық ӘБ (орыс бөлімі)

ІV. Математика-информатика ӘБ


  1. К.Батыргалиева

1.Б.Кыдырмолдина

  1. Б.Тусупова

2. Н.Батырбекова

  1. О.Короткова

3.Ж.Джамбулов

  1. О.Раздорская

4.Б.Шалимбетов

  1. Л.Кусаинова

5.А.Байтанатова

  1. З.Разикова


  1. Д.Орынбасарова


V. Жаратылыстану ӘБ

VІ. Дене шынықтыру-Эстетикалық ӘБ


1.А.Касимова

1.Э.Жумагулова

2.А.Коканова

2.И.Бакишев

3.Ж.Смагулова

3.Д.Көгембаева

4.М.Швецова

4.А.Құрманбай

5.Б.Серикханова

5.А.Жуматаев

6. Ұ.Талапхан

6.Е.Көншібай

7.А.Қалиахмет

7.А.Аульбеков

8.Э.Кудьярова

8.А.Манапұлы

9.К.Жандосова

9.М.Тажибаев

10.О.Столярова




VІІ. Мектепке дейінгі білім беру ӘБ


Дефектолог-логопед 

1.С.Воробьева

1. Б.Отаршинова

2.М.Мықтыбекова

2.А.Бекишова

3. Р.Нұраханова


4.Г.Нургазина











«Ескелді ауданы әкімдігінің Шестаков атындағы орта мектебі 

мектепке дейінгі шағын орталығымен»

коммуналдық мемлекеттік мекемесі бойынша

2020-2021 оқу жылында

әдістемелік кеңестердің отырыс жоспары


Мақсаты: білім беру ұйымдарындағы әр мұғалімнің, оқытушының, тәрбиешінің, басшылардың және білім беру жүйесінің басқа қызметкерлерінің кәсіптік шеберлігі мен педагогикалық біліктілігін көтеру. Педагогикалық ұжымның шығармашылық потенциалын дамыту.


1-отырыс /тамыз/

Мазмұны

Жауапты адам

Шығу жолы

1

2019-2020 оқу жылының  қорытынды есебі

А.Коканова

есеп

2

2020-2021 оқу жылына арналған әдістемелік нұсқау хатымен таныстыру.

А.Коканова

әдістемелік нұсқау

3

2020-2021 оқу жылында әдістемелік қызметтің жұмыс жоспарымен танысу.

А.Коканова

жоспар

4

ӘБ жетекшілері мен әдістемелік кеңестің құрамын тағайындау

А.Коканова

бұйрық

5

Педагог қызметкерлерді аттестаттау комиссиясының құрамын бекіту

А.Коканова

бұйрық

6

Жас мамандарға тәлімгер тағайындау

А.Коканова

бұйрық

7

Күнтізбелік-тақырыптық  жоспарлау туралы әдістемелерімен танысу.

А.Коканова

әдістемелік нұсқау

8

Жиынтық бағалау тапсырмаларын құрастыру мен әзірлеу бойынша білімін жетілдіріп келген мұғалімдердің есебі

Ж.Жакипова

М.Швецова

есеп

9

Психологиялық тренинг

Э.Кудьярова



2-отырыс /тамыз-қыркүйек/

Мазмұны

Жауапты адам

Шығу жолы

1

«Жас талап» жас мамандармен жасалатын жұмыстың жобасымен таныстыру

А.Коканова

таныстырылым

2

Особенности обновлённой учебной программы по предмету «Русский язык» в 10 классе

Б.Тусупова

презентация

3

Ағылшын тілі сабағындағы топтық жұмыстың тиімділігі.

А.Бигашева

презентация

4

Тәлімгерлік жасаудың табыстылығы

       Б.Кыдырмолдина

Т.Мукажанова

А.Касимова

баяндама

5

Өзара сабаққа қатысу дәптерін жүргізу ережелері

А.Коканова


нұсқаулық

6

Білімін жетілдіріп келген мұғалімдердің есебі (облыстық конференция)

Ж.Жакипова

таныстырылым

7

Психологиялық тренинг

Э.Кудьярова



3-отырыс /қазан, қараша/

Мазмұны

Жауапты адам

Шығу жолы

1

Дарынды оқушыларды пәндік олимпиадаға, ғылыми жобаларға дайындаудың тиімді әдістері.

Г.Муталив

таныстырылым

2

Жас маманның шығармашылық жұмыстары

А.Кобенова

С.Чимчикова


таныстырылым

3

Сабаққа қойылатын қазіргі талаптар. 

А.Коканова

таныстырылым

4

Білім беру мазмұнын жаңарту аясында 

4 -сыныптардағы оқушының сабаққа қызығушылығын артыру жолдары.

С.Чернявская

      Шебер-сынып

5

Педагогикалық оқуларға қойылатын талаптар

Б.Тусупова

таныстырылым

6

Үлгерімі төмен оқушылардың білім сапасын көтеру жолдары

Б.Бригад

баяндама

7

Психологиялық тренинг

Э.Кудьярова


8

Білімін жетілдіріп келген мұғалімдердің есебі

Пән мұғалімдері

есеп


4-отырыс /желтоқсан, қаңтар/

Мазмұны

Жауапты адам

Шығу жолы

1

Оқушыларды қорытынды аттестаттауға дайындаудың тиімді әдістері мен тәсілдері

М.Каримова

баяндама

2

Оқушылардың математика сабағындағы ізденімпаздылығы мен логикалық ойлауын дамыту жолдары.

А.Касенова

баяндама

3

Жетекші мектептер арасындағы қауымдастықты нығайтудың жолдары

Л.Кусаинова

презентация

4

Жас маманның жетістіктері мен проблемалары.

Д.Орынбасарова

Б.Берікұлы

Жеке іс-тәжірибесінен

5

Авторлық бағдарлама құрудағы ерекшеліктер мен талаптар

Е.Көншібай

Э.Кудьярова

коучинг

6

ОЖСБ-ға дайындаудың тиімді жолдары

Ж.Жакипова

баяндама

7

Психологиялық тренинг

Э.Кудьярова


8

Білімін жетілдіріп келген мұғалімдердің есебі

Пән мұғалімдері

есеп



5-отырыс /ақпан, наурыз/

Мазмұны

Жауапты адам

Шығу жолы

1

Авторлық бағдарлама құрудағы ерекшеліктер мен талаптар

С.Чернявская

Д.Көгембаева

Г.Муталив

баяндама

2.

Жас маманның жетістігі мен проблемалары

А.Құдайберген

А.Манапұлы

Жеке іс-тәжірибесінен

3

Ағылшын тілі сабақтарында оқушылардың функционалдық сауаттылығын арттыру.

              З.Разикова    

баяндама

4

3-4 жастағы балалардың қызығушылықтарын арттыру жолдары

Р.Нұраханова

баяндама

5

Сабақты зерттеу (Lesson study) әдісінің тиімділігі 

Л.Кусаинова

Г.Муталив

Коуч-семинар

6

Мектепалды даярлық сынып оқушылардың оқытудың жаңартылған мазмұны жағдайларында педагогикалық процесті ұйымдастыру.


С.Воробьева

баяндама

7

Математика пәнінен ОЖСБ тапсырмаларын орындау тәсілдері. 

Ж.Джамбулов

баяндама

8

Психологиялық тренинг

Э.Кудьярова


9

Білімін жетілдіріп келген мұғалімдердің есебі

Пән мұғалімдері

есеп


6-отырыс /сәуір, мамыр/

Мазмұны

Жауапты адам

Шығу жолы

1

Развитие функциональной грамотности на уроках матеатики в начальных классов

Г.Триппель

доклад

2

Үлгерімі төмен оқушылармен жұмыстың нәтижесі.

Б.Байтанатова

баяндама

3

Жаңартылған білімге - жаңаша көзқарас.

(10- сынып)

Б.Тусупова

М.Швецова

баяндама

4

4,9,10 - сынып оқушыларының жаңартылған білім мазмұны бойынша бейімділігі.

Мектеп үйлестірушісі

А.Коканова

таныстырылым

5

Әдістемелік бірлестік жетекшілерінің атқарған жұмыстарының қорытындысы

ӘБ жетекшілері

таныстырылым

6

Формирование универсальных учебных действий на уроках в начальных классах

Ә.Ізтілеуова

баяндама

7

Психологиялық тренинг

Э.Кудьярова


8

Білімін жетілдіріп келген мұғалімдердің есебі

Пән мұғалімдері

есеп


ПЕДАГОГ ҚЫЗМЕТКЕРЛЕРДІҢ САНДЫҚ-САПАЛЫҚ ҚҰРАМЫ

Білімі бойынша:

Білімі 

2019-2020

 оқу жылы

2019-2020

 оқу жылы

2020-2021

 оқу жылы

саны

%

саны

%

саны

%

Жоғарғы

білімді 

54

93 %

46

82%

50

96,1%

Аяқталмаған жоғары

-

-

-

-

-

-

Арнаулы орта білімді  

4

7 %

5

8,9%

4

7,6%

Бастауыш сынып мұғалімдері

10

17 %

10

17%

10

19,2%

Жоғарғы сынып мұғалімдері

48

83 %

42

75%

42

80,7%

Мектепке дейінгі білім беру

4

7 %

3

5,3%

3

5,1%

Деңгейлі курстан өткен мұғалімдер

13

22 %

13

23%

13

22,4%

Барлығы

58

 56

52










 


Санаты бойынша: 

Санаты

2018-2019

оқу жылы

2019-2020

оқу жылы

2020-2021

оқу жылы


саны

%

саны

%

саны

%

Жоғары санат

14

27%

11

18%

6

11,5

І  санат

12

23%

8

13%

4

7,6

Педагог-шебер



-

-

-

-

Педагог-зерттеуші



4

6,8%

5

9,6

Педагог-сарапшы



5

8,6%

14

26,9

Педагог-модератор



4

6,8%

9

17,3

Жоғары және  

І санатты

26

50%

32

55%

10

19,2

ІІ  санат

12

11%

12

20%

4

7,6

Санаты жоқ

13

13%

14

24%

10

19,2

Барлығы

51

58

52


 

Мектеп бойынша жоғары және бірінші санатты, оның ішіндегі педагог-зерттеуші мен педагог-сарапшы мұғалімдердің саны айтарлықтай, яғни орташа пайызбен алғанда 55 %  құрайды. Келесі оқу жылында аталған санаттарға ие болған ұстаздар облыс, республика (халықаралық) деңгейіндегі барлық байқаулар мен жарыстар, олимпиадаларға, ғылыми-зерттеу жұмыстарына қатысып, мектебімізге үлкен жетістіктер әкеледі деген үміттеміз.

Еңбек өтілі бойынша: 

Еңбек өтілі

2018-2019

оқу жылы

2019-2020

оқу жылы

2020-2021

оқу жылы

саны

%

саны

%

саны

%

3 жылдан кем

6

11%

9

15,5%

3

5,7%

3-8 жылға дейін

9

19%

12

20,6%

9

17,3%

9-16 жылға дейін

12

23%

17

29,3%

16

30,7%

17-20 жылға дейін

3

6%

8

13,7%

14

26,9%

20 жылдан жоғары 

21

40%

12

20,6%

10

19,2%

Барлығы 

51

58

52



 

Салыстырмалы мониторингті негізге алсақ, мектепте 3-8 жыл еңбек өтілі бар мұғалімдер саны аз. Бұл көрсеткіш жұмысқа өзінің әсерін тигізеді. Бірақ, 20 жылдан астам еңбек өтілі бар мұғалімдерден жас ұстаздардың алары көп деп есептеймін.

МҰҒАЛІМДЕРДЕРДІҢ  БІЛІКТІЛІГІН АРТТЫРУ

Педагогикалық кадрлардың біліктілігін көтеру жоспарға  сәйкес жүргізіледі. Сондықтан мұғалімдеріміз үнемі кәсіби шеберліктерін арттыру үшін түрлі деңгейдегі біліктіліктерін арттыру курстарынан өтуде. Әсіресе, жаңартылған білім мазмұны бойынша сыныптарға беретін пән мұғалімдері біліктіліктерін арттырып келді. Осы бағыттағы курстар жалғасып жатыр, себебі мектебіміздегі пән мұғалімдері толық өтіп болған жоқ.


Курстық  дайындық

2018-2019

оқу жылы

2019-2020

оқу жылы

2020-2021

оқу жылы

cаны

%

саны

%

саны

%

 ББЖ КБА ҚДИ 

(АҚ «Өрлеу» біліктілікті арттыру орталығы)

3

6%

1

1



Республикалық білімін жетілдіру курстарынан





1

1,7%

«TIMSS-2015», «PISA – 2015» халықаралық апробация зерттеу орталығы







«Оқу мен жазу арқылы сын тұрғысынан  ойлауды дамыту жобасы» бойынша







Қазақстан Республикасы Білім және Ғылым министрлігі педагог кадрлардың біліктілігін арттырудын денгейлі бағдарламалары:

  • І деңгей

1

2%





  • ІІ деңгей

1

2%





  • ІІІ деңгей 







Жиынтық бағалауды әзірлеу мен сараптау





35

60%

Жаңартылған бағдарлама бойынша

8

15%

16

31%



Тренерлік курстар

2

4%





Барлығы:

15

29%

17

33

36

62%


2020-2021 оқу жылымен салыстырғанда өсу динамикасы байқалады. Керісінше, белгілі бір себептермен білімдерін жетілдіріп келуге сұраныс білдірген мұғалімдер саны аз. Жаңартылған білім мазмұны бойынша курсқа кезекте тұрған мұғалімдер:  Қ.Батыргалиева; З.Разикова; О.Никулина және жаңадан келген жас мамандар. Оқу жылы аяқталысымен жазғы айларда біліктілік курстарына барады.

 



Педагог қызметкерлердің

 АТТЕСТАТТАУДАН ӨТУ  КӨРСЕТКІШТЕРІНІҢ КЕСТЕСІ

                      2020-2021оқу жылында аттестацияға қатысатын педагог қызметкерлер













шебер-педагог

педагог-зерттеуші

педагог-сарапшы

педагог-модератор

барлығы

кезекті

кезектен тыс

кезекті

кезектен тыс

кезекті

кезектен тыс

кезекті

кезектен тыс


2018-2019 оқу жылы

0

0

2

2

4

3

2

2

15

2019-2020 оқу жылы

0

0

2

2
















2020-2021 оқу жылы

0

0

1

1

1

0

3

0

6












2020-2021 жылы  кезектен тыс  біліктілік санаттарын көтеруге өтініш білдірген 1 мұғалім.  Кезекті аттестаттаудан өтуге  8 мұғалім өтініш білдірді, оның ішінде ҰБТ өте алмаған 4 мұғалім, педагог-зерттеуші 2 өтті, педагог-сарапты 1 мұғалім өтті, педагог-модераторға 3 мұғалім бекітуге өтініш берді. Өкінішке орай, педагог-шебер біліктілігіне ешқандай мұғалім өтініш бермеді.

Тестілеудің қорытындысы бойынша: Педагог-зерттеушіге – Г.Багашева, Г,Муталив, Педагог-сарапшыға- Г.Когембаева, педагог-модераторға – Ж.Доскужанова, А.Карипбаева, Т. Мукажанова

Іс-әркетті эволюациялау

Сәтті жақтары

1.Өтініш берген барлық педагогтердің аттестаттаудан өтуі;

2. Жоғары және бірінші, педагог-зерттеуші мен педагог-сарапшы біліктілік санаты бар мұғалімдердің пайыздық қатынасы 54%

Сәтсіз жақтары

1. Пән мұғалімдерінің баспа беттеріне  жариялаған материалдарының аздығы;

2. Жекелеген пәндерждің білім сапасының төмендігі;

Шешу жолдары

1.Аттестаттаудан өткен педагог мамандардың іс-тәжірибесін тарату мақсатында семинарлар ұйымдастыру;

2.Мұғалім жетістігіне сәйкес мерзімінен бұрын аттестаттаудан өтуіне қолдау көрсету.


  1. оқу жылында аудан көлемінде  қашықтықтан оқытудың ерекшеліктері тақырыбында және білім алушылардың біліміндегі олқылықтарды толықтыру тақырыбында барлық пәндер бойынша  вебинарлар үнемі өткізіліп отырды, сонымен қатар, жас мамандарға арналған осы тақырыпта да вебинарлар өткізілді.


Ұстаздардың түрлі байқауларға қатысу қорытындысы

Аты-жөні

байқау атауы


марапатталуы

1

Короткова Оксана Владимировна

«Үздік жыл мұғалімі-2021» аудандық байқауы

3-орын

2

Джамбулов Жанат Жайлауович

«Үздік сынып жетекшісі – 2021» аудандық байқауы

Белсенділік үшін

3

Башикбаева Айнур Телеугажыевна

«Үздік педагог-2021»

Белсенділік үшін


Мұғалімдердің аудандық, облыстық іс-шараларға қатысуы

Іс-әркетті эволюациялау

Сәтті жақтары

1.Аудандық «Жыл мұғалімі», «Үздік сынып жетекшісі», «Үздік педагог» кәсіби  байқауларына 3 мұғалімнің қатысуы;

2. Бір мұғалімнің авторлық бағдарламасы Республикада бекітілді.

Сәтсіз жақтары

1. Мұғалімдердің авторлық бағдарламаларының аздығы;

2. Өз білімін, оқу-тәрбие үрдісіндегі жетістіктерін нақты көрсете алмауы;

Шешу жолдары

1.облыстық, Республика көлемінде жоғары нәтиже көрсетуіне қолдау көрсету.


  1. Аудандық пән олимпиадасында мектептің 26 оқушысы қатысып, 7 пән бойынша аудандық жүлделі орынға ие болды. 
  2. Аудандық әдеби оқуларынан біздің оқушыларымыз белсенді қатысты, бірақ өкінішке орай орын ала алмады.
  3. Облыстық кезеңде «Зерде» зерттеушілік жұмысының сырттай өткізілген байқауында 4-сынып оқушысы Вохминцева Татьяна 3-орынға ие болды.

Жетекшісі:З. Разикова

  1. Аудандық кезеңде «Зерде» зерттеушілік жұмысының сырттай өткізілген байқауында 4-сынып оқушысы Нұрланбек Шынарбек 2-орынға ие болды.

Жетекшісі: Г.Когембаева

  1. Әл-Фараби атындағы Халықаралық олимпиададан ІІІ дәрежелі диплом 11-сынып оқушысы Нуракулова Айя

Жетекшісі: А.Қалиахмет

  1. Әл-Фараби атындағы Халықаралық олимпиададан ІІІ дәрежелі диплом 11-сынып оқушысы Дәулетқызы Сабина

Жетекшісі: Б.Серикханова

Жас мамандармен жұмыс

2020-2021 оқу жылында барлығы 8 жас маман жұмыс жасады. Барлық жас мамандарға мектепішілік бұйрықпен тәлімгерлер бекітіліп берілді. 

Тәлімгерлер жас мұғалімдердің білікті маман болып қалыптасуына, әдістемелік деңгейінің өсуіне ықпал жасау мақсатында жоспар құрып, оны әдістемелік кеңес отырысында бекітіп, әдістемелік көмек көрсетілді. Жас мұғалімдердің кәсіби маман ретінде қалыптасқанын, ізденімпаздылықпен, шығармашылықпен жұмыс жасай алатын жас мамандар апталығында берген сабақтарынан, олардың басқа да өткізген іс-шараларына орай мұғалімдердің кәсіби деңгейлерінің алға басқандары көрінеді.

2021жылдың қаңтар айнының 25-27 күндері аралығында жоспарға сәйкес үлгі сабақтарын апталықта көрсетті.

Жас мамандармен жүргізілген жұмыс барысында тәлімгерлер мен жас мамандар арасындағы сабақтастықтың әлі де болса жұмысм жүргізілуі керек екендігі анықталды.

Іс-әркетті эволюациялау

Сәтті жақтары

1.Жас мамандардың теориялық білімдерінің жоғарылығы;

2. ІТ құзыретті;

Сәтсіз жақтары

  1. Тәлімгер мен жас маман арасындағы сабақтастық жұмыстың төмендігі;


Шешу жолдары

  1. Әдістемелік көмек көрсету мақсатында семинар, коучингтер ұйымдастыру;
  2. Деңгейлік курстан өткен және тәжірибелі мұғалімдердің сабақтарына қатыстыру;
  3. Тәлімгер мен жас маман арасында үздіксіз байланыс орнату.



Мұғалімдердің баспасөз бетінде жарияланған материалдары

2018-2019

оқу жылы

2019-2020

оқу жылы

2020-2021

оқу жылы

республикалық басылым

облыстық

басылым

аудандық басылым

республикалық басылым

облыстық

басылым

аудандық басылым

республикалық басылым

облыстық

басылым

аудандық басылым

21

28

6

8

21

-

-

4

2

55

29

6


Мектеп мұғалімдері үнемі ізденісте болып, өздерінің жинақтаған іс-тәжірибелерін әдістемелік журналдар мен газеттерге   жариялап отырады.


 

Салыстырмалы түрде алсақ, өсу динамикасы өте төмен деңгейде. Ендеше, келесі оқу жылында педагог қызметкерлердің сабақ жоспарлар жұмыстарын жинақтап, жеке аудандық жинаққа, сондай-ақ, аудандық және республикалық жинақтарға баспа материалдарын беріп отыру керек.

Өткен  оқу жылы  атқарылған жұмыстарды, жұмыс барысында жіберілген кемшіліктерді саралай келе  2020-2021 оқу жылы оқушылардың білім сапасын арттыру бағытында   педагогикалық ұжымның алдына келесі    мақсат - міндеттері қойылады: 

  • ҚР Білім беру стандартына сәйкес  шәкірттерге сапалы білім беру,   оқу үздіктері мен екпінділердің  санын арттыру, мемлекеттік білім стандарт талаптарын орындауы;
  • Дарынды оқушылардың қабілетін шыңдау, оларды олимпиадалар мен ғылыми – практикалық конференцияларға, зерттеу жұмыстарына  тарту, сапалы  дайындау;
  • Білім беру іс-әрекетінің  сапасын көтеру, жұмыстарына мониторинг жүргізу;
  • Мұғалімдердің кәсіби байқауларға қатысу пайызын көтеру;
  • Мектептің жұмыс атқаратын әдістемелік түйінді мәселесін  ауыстыру, кезеңдерін бекіту;
  • Оқушылардың функционалдық сауаттылығын қалыптастыруға бағытталған кешенді бағдарламаның жобасын негізгі бөлімдер (пәндер) бойынша әзірлеу, оқу үрдісіне еңгізу, мониторинг жүргізу;
  • Пән мұғалімдеріне оқушылардың  функционалдық сауаттылығын қалыптастыру бағытында әдістемелік көмек ұйымдастыру, жекелеген   пәндер бойынша әдістемелік нұсқаулар әзірлеу;
  • Оқушылардың функционалдық сауаттылығын  арттыру бағытында аудан, облыс көлемінде ұйымдастырылған шеберлік сынып, семинарларға, курстарға мұғалімдерді жүйелі түрде  жіберу;
  • Жаңартылған бағдарлама бойынша мұғалімдердің білімдерін аттыру, білім беру іс-әрекетінің сапасын көтеру.
  • Оқу кабинеттерді талапқа сай безендіру;
  • ӘБ құжаттарын жүргізуін қатаң бақылауға алу;
  • Мұғалімдерге арналған оқу семинарларды жиі өткізу: жаңартылған бағдарлама бойынша, ОМЖ және ҚМЖ рәсімдеу жолдары, критериалды бағалау т.б.







Прокомментировать
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent
Введите код с картинки:* Кликните на изображение чтобы обновить код, если он неразборчив