Психолог жоспары.
Педагог-психологтің оқу жылына арналған жұмыс жоспары
Мақсаттар: жеке тұлғаның әлеуметтiк жағдайы мен бiлiмге қызығушылығын арттыру үшін оның психологиялық саулығына ықпал ету, сондай-ақ, оның дамуындағы түрлі қиындықтарды түзету.
Міндеттер: Білім алушылардың тұлғалық және зияткерлік дамуына ықпал ету, өзін-өзі тәрбиелеу және өзі –өзі дамыту қабілетін қалыптастыру, білім алушыларға ақпараттық қоғамының жылдам дамуыеда олардың табысты әлеметтенуіне психологиялық тұрғыдан жәрдем көрсету.
№р/с | Мероприятие | Жұмыс түрлері | Нысананалы топ | Орындау мезгілі | Ескертулер | Есептелік нысаны |
І. Диагностикалау | ||||||
1 | Жеке бақылау Балалардың мектепке дайындық деңгейiн анықтау | Балалардың мектепке дайындық деңгейiн анықтау | Жеке бақылау | Сентябрь, октябрь ішінде. |
|
|
2 | 1,5 сыныптар 1,5-сынып бейiмделуi | Тестiлеу К.Йирасек, Е.Рогов | 1,5 сыныптар | Сентябрь 1-ай Ішінде | Хаттама жазу | Әдістемелік кеңес отырысы Сынып жетекшілерімен таныстыру |
3 | 9-10- 11 сынып Қызығушылық картасын жасау. Оқушылардың мамандық таңдаудағы қызығушылығын анықтау. | Тестiлеу А.Е.Голомштока | 9-10- 11 сынып . | Сентябрь, октябрь 2-ай ішінде | Хаттама жазу | Сынып жетекшілерімен таныстыру |
4 | 7-11 сынып оқушылары арасынан «Қауыпты топ» балаларымен жұмыс | Тест шкала Бека,моди-фикация Т.Н.Разуваевой | 7-11 сынып | Сентябрь 3-4 апта ішінде | Хаттама жазу | Сынып жетекшілерімен таныстыру |
5 | О.Е.Қ. бар балалармен жұмыс Психокоррекция-лық әдістерді таңдау, бағдарлама құру | П.Гальперин,А.Лурия | 1-11 сынып | Сентябрь, октябрь 1-2 ай | Хаттама жазу | Сынып жетекшілерімен таныстыру |
6 | Шағын орталықпен жұмыс Психологиялық жеке-тұлғаны анықтау | Тест жұмысы И.П.Шахова | Шағын орталық балаларымен | Октябрь | Хаттама жазу | жетекшілерімен таныстыру |
7 | Даярлық сыныптармен жұмыс | Тест жұмысы И.П.Шахова | 0 сынып | Октябрь | Хаттама жазу | Сынып жетекшілерімен таныстыру |
8 | 11сынып – бақылауға дайындық Оқушылардың психологиялық денсаулығын айқындау | Тест жұмысы Е.Рогов | 11 сынып | Октябрь | Хаттама жазу | Сынып жетекшілерімен таныстыру |
9 | Жас мамандармен жұмыс Жас мұғалімнің диагностиқалық, жұмыс және жеке кеңес беру | Тест жұмысы Е.Рогов | Жас мамандар | Октябрь | Хаттамалар | Кеңес беру |
10 | 4,9 сынып Оқушылар- дың жеке –тұлғаны анықтау | ТренингТестiлеу Е. Рогов | 4-9 сыныптар | Ноябрь | Хаттама жазу | Сынып жетекшілерімен таныстыру |
11 | Бастауыш сынып /2,3сынып/ Оқу мотивациясын, қарым-қатынас және мазасыздану денгейін анықтау | Тестiлеу Н. Бадмаев,социометрия Дж.Морено, «кактус» М.А.Панфилова | 2-3 сыныптар | Ноябрь | Хаттама жазу | Сынып жетекшілерімен таныстыру |
12 | 11сынып Емтиханға дайындық Мазасыздану деңгейін анықтау | Тестілеу Немчинов | 11 сынып | Ноябрь | Хаттама жазу | Сынып жетекшілерімен таныстыру |
Аттестациядан өтетін мұғалімдермен жұмыс Мұғалімнің кәсіби шеберлігін, тәжірибелік деңгейін жан-жақты дамыту. | Тестілеу Резапкин әдістемесі | Аттестациядан өтетін мұғалімдер | Ноябрь | Хаттамалар | Мәлімет беру | |
13 | 11сын.емтиханға дайындық Түлектердін эмоционалдық жағдайын және танымдылық белсенділігін анықтау | Бақылау;а /Тест жұмысы Спилберг-Андреева | 11 сынып | Декабрь | Хаттама жазу | Сынып жетекшілерімен таныстыру Жиналыстарға қатысу |
14 | 6-8,10 сынып арасында Сыныптардағы тұлға аралық өзара қарым-қатынас | Тестілеу | 6-8-10 сыныптар | Декабрь | Хаттама жазу | Сынып жетекшілерімен таныстыру |
15 | 7-9 сынып арасында Мамандық тандау көмек беру | Тестілеу | 7-9 сыныптар | Декабрь | Хаттама жазу | Сынып жетекшілерімен таныстыру Жиналыстарға қатысу |
Администрациятің ұсынысымен «Мұғалім-оқушы-ата-ана»- арасындағы қарым-қатынас диагностикасы Қарым-қатынастың білікті маңыздылығы | Тестілеу Л.Комекбаева | Преподаватели | Декабрь | Хаттамалар | ||
16 | 1,5 сыныптарда Бейімделу кезенінің аяқталуы | Тренингтер әңгімелесу; тестер-Чирков,Сорокина. | 1-5 сыныптар | Январь | Хаттама жазу | Сынып жетекшілерімен таныстыру Жиналыстарға қатысу |
17 | 9,11сыныптарда Мазасыздану деңгейін анықтау | Г.Айзенка бойынша жеке сауалнамасы | 9-11 сыныптар | Январь | Хаттама жазу | Сынып жетекшілерімен таныстыру |
18 | Дарынды балалармен жұмыс Дарынды баланың мотивациялық және қажеттілікке негізделген сферасын зерттеу | Тестілеу А.Сатова | 5-11 сыныптар | Январь | Хаттама жазу | Кеңес беру Сынып жетекшілерімен таныстыру |
19 | О.Е.Қ. бар балалармен жұмыс Баланың компенсаторлық дағдыларын, өзін-өзі тануын дамыту | Диагностикалық әдіс-тәсілі. П.Гальперин,А.Лурия | 1-11 сыныптар | Январь | Хаттама жазу | Кеңес беру Сынып жетекшілерімен таныстыру |
20 | Бастауыш сынып мұғалімдер бойынша диагностикасы. Преподавателидің жеке қасиеттерің анықтап, психологиялық қолдау көрсету. | Тест,тренинг жұмысы Г.Шмишек сауалнама (В.М.Русалова беймделенген) Гудзовская | Бастауыш сынып мұғалімдер | Январь | Хаттамалар | Кеңес беру |
21 | Ұжымдағы эмоционалды жағдайы Педагогикалық ұжымдағы психологиялық ахуалды бағалау | Тестілеу В.Бойко «Эмоционалдық жағдайының күйіп кетуі» | Преподаватели | Январь | Хаттамалар | Кеңес беру |
22 | 9,10 сыныптар Оқушыларының мамандық таңдаудағы қызығушылығына бағыт -бағдар беру | «Іскерлік ойын»тренинг | 9-10 сыныптар | Февраль | Хаттама жазу | Кеңес беру Сынып жетекшілерімен таныстыру |
23 | 4 сыныптармен жұмыс. | Тестілеу | 4 сынып | Февраль | Хаттама жазу | Кеңес беру Сынып жетекшілерімен таныстыру |
24 | 4-11 сынып арасында Психологиялық акция жүргізу | «Біз өмірді таңдаймыз» акция | 4-11 сыныптар | Февраль | Хаттама жазу | |
19 | О.Е.Қ. бар балалармен жұмыс Баланың компенсаторлық дағдыларын, өзін-өзі тануын дамыту | Диагностикалық әдіс-тәсілі. П.Гальперин,А.Лурия | 1-11 сыныптар | Январь | Хаттама жазу | Кеңес беру Сынып жетекшілерімен таныстыру |
20 | Бастауыш сынып мұғалімдер бойынша диагностикасы. Преподавателидің жеке қасиеттерің анықтап, психологиялық қолдау көрсету. | Тест,тренинг жұмысы Г.Шмишек сауалнама (В.М.Русалова беймделенген) Гудзовская | Бастауыш сынып мұғалімдер | Январь | Хаттамалар | Кеңес беру |
21 | Ұжымдағы эмоционалды жағдайы Педагогикалық ұжымдағы психологиялық ахуалды бағалау | Тестілеу В.Бойко «Эмоционалдық жағдайының күйіп кетуі» | Преподаватели | Январь | Хаттамалар | Кеңес беру |
22 | 9,10 сыныптар Оқушы-ларының мамандық таңдаудағы қызығушылығына бағыт -бағдар беру | «Іскерлік ойын»тренинг | 9-10 сыныптар | Февраль | Хаттама жазу | Кеңес беру Сынып жетекшілерімен таныстыру |
23 | 4 сыныптармен жұмыс. | Тестілеу | 4 сынып | Февраль | Хаттама жазу | Кеңес беру Сынып жетекшілерімен таныстыру |
24 | 4-11 сынып арасында Психологиялық акция жүргізу | «Біз өмірді таңдаймыз» акция | 4-11 сыныптар | Февраль | Хаттама жазу | |
31 | О.Е.Қ. бар балалармен жұмыс Психокоррекциялық бағдарламаның тиімділігін тексеру | Тестілеу Диагностикалық әдіс-тәсілі. П.Гальперин,А.Лурия | 1-11 сыныптар | Сәуір | Хаттама жазу | Кеңес беру Сынып жетекшілерімен таныстыру |
32 | Жаңадан кiрген мұғалiмдермен жұмыс. Мұғалiмнiң кәсiби деңгейiн анықтау. | Тестiлеу Е.Рогов | Жаңадан кiрген мұғалiмдер | Сәуір | Хаттамалар | Мәлімет беру |
33 | Қауыпты жағдайлардың алдын алу | Р.В.Овчаров тестілеу | 8-11 сынып оқушылары | Сәуір | Хаттамалар | Кеңес беру Сынып жетекшілерімен таныстыру |
34 | Дарынды балалармен жеке жұмыс Қызығушылық картасын жасау. | Тест жұмысыРокича ж.т.б. | 5-11 сыныптар | Май | Хаттама жазу | Кеңес беру Сынып жетекшілерімен таныстыру |
35 | Девианттық мінез-құлықты балалармен түзету жұмыстарын енгiзу Девианттық мінез- құлық тобындағы балаларды зерттеу | Диагностика арқылы Е.Рогов ж.т.б. | 1-11 сыныптар | Май | Хаттама жазу | Кеңес беру Сынып жетекшілерімен таныстыру |
36 | Өзіне қол жұмсауға бейім балаларды анықтау мақсатында сыныптар бойынша оқушылардың психологиясын зерттеу | Тестілеу | 5-11 сыныптар | Жыл бойы | Хаттамалар | |
ІІ. Түзету-дамыту жұмысы | ||||||
|
|
| Оқушылар |
|
|
|
2 | Денсаулығы әлсіз балалардың, дамуында ауытқуы бар балалардың тізімін жасау | Оқушылар | Сентябрь | |||
3 | Нашар оқитын оқушыларды анықтап жеке жұмыстар ұйымдастыру | тестілеу | Оқушылар | Үнемі | Хаттамалар | |
4 | Сұраныс бойынша жұмыс | Тест | Барлық сыныптар, ата-ана, мұғалімдер | Жыл бойы | Сұраныс журналына тіркеу | |
5 | 1,5 сынып жетекшiлерiмен, пән мұғалімдермен жұмыс Оқушылардың оқу мотивациясын арттыру | Кеңес | 1-5 сынып жетекшілермен | Сентябрь | Әр сыныппенг жеке | |
6 | О.Е.Қ. бар балаларымен жұмыс | Бақылау | 1-11 сыныптар | Жыл бойы | ||
7 | Тәртібінде қиындық тудыратын оқушылармен сұраныс бойынша түзету жұмысы | Кеңес,тренинг, жаттығу | 1-11 сыныптар | Жыл бойы | Кеңес беру, сұраныс журналына тіркеу | |
8 | Дарынды балалармен тест нәтижесі бойынша жұмыс | Тренинг, жаттығу | 5-11 сыныптар | Әр сынып оқушысымен жеке | ||
9 | 4 сынып оқушылары арасында орта буынға дайындықты жоғарылату бойынша түзету жұмыс | Тренинг, жаттығу | 4 сынып | Жыл бойы | ||
10 | Мектептегі мазасыздықты жеңу мен төмендету және оқушылардың психологиялық жайлылығын жоғарлату бойынша түзету жұмысы | Кеңес, тренинг, жаттығы | 1-11 сыныптар | Жыл бойы | Әр сынып оқушыларымен бөлек | |
11 | 11сынып Емтиханға дайындық Мотивациялық қолдау көрсету | Тренинг | 11 сынып | Май | Хаттама жазу | |
III. Профилактика және психологиялық ағарту | ||||||
| 1,5сынып ата-аналармен жұмыс Ата-ана жиналысы, баланың қателігін, оқудағы сәтсіздіктерден жариялау емес, ата-анаға нұсқау беру | Жиналыс – консилиум. | 1-5 ата-аналар |
|
| Тіркеу журналыны тіркеу |
2 | «Мен зорлық-зомбылыққа қарсымын» | тренинг | 5-11 оқушылар | Сентябрь | Хаттамалар | |
3 | «Қыздар арасында» | Сұхбаттасу | 8-11 сынып қыздары | Октябрь | Хаттамалар | |
4 | Шағын орталықтың және 0 сынып ата-аналармен жұмыс Ата-ана мен бала арасында қарым-қатынас денейін анықтау | тренинг | Ата-аналар | Октябрь | Хаттамалар | Кеңес беру |
5 | Олқылықтарды жою және орнын толтыру жұмыстары Олқылықтарды жою және орнын толтыру жұмыстары | Сұраныс бойынша сыныптағы үлгерімі төмен білім алушылар туралы мәлімет алу | Сұраныс бойынша | Октябрь | Кеңес беру | |
6 | «Тәрбиенің маңызды бөлігі – мектеп жасындағы балалардың жастық ерекшеліктерін білу» | Баяндама | Ата-аналар | Октябрь | Хаттамалар | Мәлімет беру |
7 | 4,9сынып жетекшiлер, пән мұғалім-дермен жұмыс жүргізу Преподавателиге жасөспірімдердегі жасқа байланысты өзгерістер туралы тұжырымдамалық ақпарат беру | «Дөнгелек үстел» | 4,9сынып жетекшiлер, пән мұғалім-дермен | Ноябрь | Хаттамалар | Мәлімет беру |
8 | Жоғары сынып оқушыларына арналған қыздар арасында «Жасөспірім гигиенасы» | Дәріс оқу | 5-11 сынып қыздары | Ноябрь | Хаттамалар | Мәлімет беру |
9 | 4,9 сынып ата-аналардың жиналысында. Ата-аналармен ағартушылық жұмыстарын жүргiзу | а)4 сынып-кеңес«Баланың оқуға мотива-циясын еліктіру» б)9 сынып-кеңес«Маман-дық таңдау көмектесу» | Ата-ана жиналыс- ында | Ноябрь | Хаттамалар | Мәлімет беру, кеңес |
10 | Мектептегі зорлық-зомбылық пен қақтығыс жанжалдың алдын алу | Ашық сабақ | Оқушылар | Декабрь | Хаттамалар | Мәлімет беру |
11 | 6-8,10сынып жетекшiлер , пән мұғалімдермен жұмыс жүргізу Қақтығыстар мәселесі және олардың алдын алу жолдары | Дөңгелек үстел | 8,10сынып жетекшiлері, пән мұғалімдері | Декабрь | Хаттамалар | Мәлімет беру |
12 | 6-8-10 сынып оқушыларының ата-аналармен жұмыс «Буллинг және Кибербуллинг» тұралы мағлұмат беру | Ата-аналар жиналысы | 6-8-10 сынып ата-аналар | Декабрь | Хаттамалар | Мәлімет беру |
13 | «Дұрыс тамақтану насихаттау», «Дене белсенділігін насихаттау» | Дәріс оқу | Оқушылар | Декабрь,январь | Хаттамалар | Мәлімет беру |
14 | Зорлық зомбылыққа сауалнама алу | Сауалнама | Оқушылар | Январь-февраль | ||
15 | Орта және жоғары буын пән мұғалімдермен жұмыс Жанудың алдын алу | Тренинг «МАК- терапия» | Преподаватели | Февраль | Хаттамалар | |
16 | 9,11 сынып ата-аналармен жұмыс Оқушыларының мамандық таңдаудағы қызығушылығын анықтау | Ата-аналар жиналысы | Ата-аналар | Февраль | Хаттамалар | Мәлімет,кеңес беру |
17 | «Біз өмірді таңдаймыз» психологиялық акция | Тренинг,ойын | 4-11 сынып оқушылар | Февраль | ||
18 | Педагогикалық ұжым-мен жұмыс 0-1;4-5сын. жетекшілермен сабақтастығы Педаго- гикалық ұжым әрекеттерін талдап және түзету жұмыстары | Дир.жан-ғы кеңес | Педагогикалық ұжым | Сәуір | Хаттамалар | Мәлімет беру |
19 | 11сынып ата-аналармен жұмыс ЕНТ – ға дайындық. Бала жетістікке жету үшін бағыт-бағдар беру | Тренинг | 11 сынып ата-аналар | Сәуір | Хаттамалар | |
20 | «Спорт денсаулық кепілій | Дәріс оқу | Жоғары сынып оқушылар | Сәуір | Хаттамалар | Мәлімет беру |
21 | «Шылымқорлықтың алдын алу», «ішімдікті тұтынудың алдын алу» | Ашық сабақтар | Жоғары сынып оқушылар | Март | Хаттамалар | Мәлімет беру |
22 | 11сынып Емтиханға дайындық Мотивациялық қолдау көрсету | Тренинг | 11 сынып оқушылар | Май | Хаттамалар | |
23 | «Зорлық зомбылыққа қарсымын» | Дөңгелек үстел | Оқушылар | Май | Хаттамалар | Мәлімет беру |
24 | Жасөспірімдердің жас ерекшеліктері туралы ата-аналармен және мұғалімдермен ақпараттық жұмыс | 5-11 сынып оқушыларының ата-аналары | Жыл бойы | Мәлімет беру | ||
25 | Ата-анамен жұмыс Жалпы ата-аналармен кездесу. Мектеп жұмысының қанағаттанарлық жұмысын талдау | Тренинг | 1-11 сынып ата - аналар | Май | Хаттамалар | |
IV. Консультация беру | ||||||
|
|
|
| Сентябрь |
|
|
2 | 9-10-11 сынып оқушыларын кәсіптік бағдар беру | Кеңес беру | 9-10-11 сынып оқушылары | Сентябрь,октябрь | Кеңес беру журналына тіркеу | |
3 | Жас мамандармен жұмыс Жас мұғалімнің диагностиқалық, жұмыс және жеке кеңес беру | Кеңес беру | Жас мамандар | Октябрь | Кеңес беру журналына тіркеу | |
4 | Аттестациядан өтетін мұғалімдермен жұмыс Мұғалімнің кәсіби шеберлігін, тәжірибелік деңгейін жан-жақты дамыту. | Кеңес беру | Преподаватели | Ноябрь | Кеңес беру журналына тіркеу | |
5 | Мектепішілік бақылауда және аудандық ЮП-де тұрған жасөспірімдермен әңгіме өткізу | Әңгіме, кеңес | Есептегі балалар | Ноябрь-февраль | ||
6 | Дарынды балалармен жұмыс Дарынды баланың мотивациялық және қажеттілікке негізделген сферасын зерттеу | Кеңес беру | Оқушылар | Январь | Кеңес беру журналына тіркеу | |
7 | Бастауыш сынып мұғалімдер бойынша диагностикасы. Преподавателидің жеке қасиеттерің анықтап, психологиялық қолдау көрсету. | Кеңес беру | Бастауыш мұғалімдер | Январь | Кеңес беру журналына тіркеу | |
8 | 9-10 сыныптар оқушыларының мамандық таңдаудағы қызығушылығына бағыт -бағдар беру | Кеңес беру | Оқушылар | Февраль | Кеңес беру журналына тіркеу | |
9 | 4 сыныптарының 5-ші сыныпқа дайындығы | Кеңес беру | Преподавателиге | Сәуір | Кеңес беру журналына тіркеу | |
10 | Преподавателиге, ата-аналарға, оқушыларға жеке кеңес беру. Сұраныс бойынша. | Кеңес беру | Ата-ана, оқушы, мұғалім | Жыл бойы | Кеңес беру журналына тіркеу | |
11 | Балаға бiлiм беру және оның жеке дамуы жөнінде, сондай-ақ баланың жанұясында психологиялық мәселелер мен эмоционалды күйзелістер, оқиғалар кезінде ата-анаға ақпарат және кеңес беру. | Кеңес беру | Ата-ана | Жыл бойы | Кеңес беру журналына тіркеу | |
V. Ұйымдастыру-әдістемелік жұмыс | ||||||
| Жаңа оқу жылына әдістемелер таңдау, дайындау. Жоспарды бекіту. | Август, сентябрь |
|
| ||
2 |
|
|
|
| ||
3 | Сұраныс бойынша жұмыс | Ата-ана, оқушы, мұғалім | Жыл бойы | |||
VI. Жыл бойынша психологиялық қызмет туралы талдамалық есептер | ||||||
| 1жарты жылдық бойынша психологиялық қызметтін жүргізілген жұмыстын есебі |
|
|
|
|
|
2 | Жылдық бойынша бойынша психологиялық қызметтін жүргізілген жұмыстын есебі | Есеп жазу | Жылдық есеп | |||
3 | Аутодестукция, девиантты мінез –құлық бойынша психологиялық қызметтін жүргізілген жұмыстын есебі | Есеп жазу | Есеп |
Педагог-психологтар: Кудьярова.Э.Х
Жандосова К.У