Дарынды баламен жұмыс » K.Шестаков атындағы орта мектеп
Коммунальное государственное учреждение
«Средняя школа имени Шестакова с дошкольным мини-центром»
отдела образования по Ескельдинскому району
управления образования области Жетису
Приемная
+7(72) 43-50-93
Бухгалтерия
+7(72) 43-50-93
Версия для
слабовидящих
04
февраль
2022

Дарынды баламен жұмыс

«Бекітемін»

мектеп директоры

____________

Н.Смагулова


«Алматы облысы білім басқармасының Ескелді ауданы бойынша білім бөлімі» мемлекеттік мекемесінің отдела образования по Ескельдинскому району коммуналдық мемлекеттік мекемесі бойынша 

«Ғылыммен дәлелдейік» атты дарынды балаларға арналған клубтың жылдық жұмыс жоспары



Ғылымды көбінесе біліммен шатастырады. Бұл үлкен ағаттық. Ғылым дегеніміз білім ғана емес, сонымен бірге саналылық та, яғни сол алған білімді дұрыс қолдана білу.


Василий Осипович Ключевский


Гипотеза: Егер "білім беру жүйесі - дарынды бала" жұбы тепе-теңдікті қалпына келтірсе , яғни баланың дарындылығын жеке тұлғаның өзіне жылжытуға, педагогикалық қолдау процесін құруға болады, онда дарынды балалардың табиғи өсуі үшін жағдай жасауға болады , олардың өз қызметінің субъектілері болу мүмкіндігін қамтамасыз етуге болады, бұл үнемі толыққанды, үйлесімді тұлғаның, ересек дарынды адамның дамуына әкеледі.


Клуб жетекшісі: ағылшын тілі пәнінің мұғалімі – Разикова Зухра Турсункуловна


Клуб мүшелері: 11-сынып оқушысы – Асхатқызы Альмира

                              11-сынып оқушысы – Акпар Аяулым

                              11-сынып оқушысы – Байсейіт Аяулым

                              11-сынып оқушысы – Малзуб Анастасия


Мақсаты: Балалардың оңтайлы дамуына жағдай жасау.


Міндеттер:

1.Әр түрлі диагностиканы қолдана отырып, дарынды балаларды анықтау;

2.Сабақта балалардың жеке ерекшеліктері негізінде дифференциацияны қолдану;

3.Ойлау дербестігін, бастамашылдықты және ғылыми-зерттеу дағдыларын, оқу және сабақтан тыс іс-әрекеттегі шығармашылықты дамытуға ықпал ететін оқыту құралдарын іріктеу;

4.Әр түрлі сабақтан тыс және мектептен тыс қызметті ұйымдастыру;

5.Дарынды балалардың жалпыадамзаттық құндылықтарға негізделген әлем бейнесі туралы түсініктердің сапалы жоғары деңгейін дамыту.


Бағдарламаны іске асырудың негізгі кезеңдері

1 кезең — диагностикалық-ұйымдастыру (2020-2021)

Мақсаты:

Мектепте дарынды оқушылармен жұмыс жүйесін қалыптастыру үшін жағдай жасау.

2-кезең — іске асыру (2021-2022)

Мақсаты:

Дарынды оқушылармен жұмыс жүйесін апробациялау.

3 кезең-аналитикалық (2022-2023)

Мақсаты:

Дарынды оқушылармен жұмыс жүйесінің жұмыс істеу режиміне ауысуы.


Іске асыру түрлері, дарынды оқушыларды дамыту үшін.

1.Зияткерлік және академиялық дарындылық

2.Спорттық дарындылық

3.Шығармашылық, көркем-бейнелеу және музыкалық дарындылық

4.Музыкалық дарындылық

5.Әртістік және әдеби дарындылық.


Жұмыс жоспары 


Негізгі жұмыс бағыттары

Мероприятие

Жауаптылар 

Орындау мерзімі

І

Ұйымдастырушылық-басқарушылық қамтамасыздандыру


1

Дарынды балаларға арналған клуб жетекшісін тағайындау

Н.Смагулова

сентябрь

2

Дарынды балалармен жұмыс жоспарын құру

А.Коканова

сентябрь

3

Дарынды балаларға арналған жеке даму бағдарламаларын әзірлеу.

З.Разикова

Сентябрь

Январь 

4

Оқушылардың қызығушылықтары мен бейімділігін зерттеу: дарындылықтың барлық түрлерінің критерийлерін анықтау: зияткерлік, шығармашылық, көркем және т. б. ата-аналардың диагностикасы және жеке әңгімелесу дарынды балалардың тізімін қалыптастыру.

З.Разикова

сентябрь

5

ҚО жағдайында мектеп олимпиадасының ұйымдастыру және өткізу

Б.Шалимбетов

З.Разикова

октябрь

6

Ғылыми-зерттеу жұмыстарын ресімдеудің басталуы

 З.Разикова

Пән мұғалімдері

Октябрь

Ноябрь 

ІІ

Дарынды балалармен жұмыс жасауға қолдау көрсету

1

Оқушылар олимпиадасының қорытындысын талдау.

Б.Шалимбетов

З.Разикова

Январь 

2

Бастауыш сынып оқушыларының аудандық пән олимпиадаларына қатысу.

Б.Шалимбетов

З.Разикова

апрель

3

«Дарын» сайтындағы республикалық олимпиадаларға қатысу

З.Разикова 

Пән мұғалімдері

Жоспарға сай

4

"Кенгуру" халықаралық сайыс-ойынына қатысу және т. б

Пән мұғалімдері

Жыл бойы

5

Спорт секцияларының жұмысы

И.Бакишев

З.Разикова

Жыл бойы

6

Үйірмелер жұмысы

И.Бакишев

З.Разикова

Жыл бойы

7

Дарынды балаларға арналған күрделілігі жоғары деңгейдегі тапсырмаларды таңдау

А.Коканова

З.Разикова Пән мұғалімдері

Жыл бойы

8

Пән апталықтары

А.Коканова

ӘБ жетекшілері

Жоспарға сай

9

Түрлі бағыттар мен деңгейдегі конкурстарға, жобаларға қатысу

А.Коканова

З.Разикова

Жыл бойы

10

Шығармашылық шеберханалар.

Жобалар жетекшілері

Жыл бойы

ІІІ

Информациятық-аналитикалық талдау


1

Барлық оқушылардың портфолиосын рәсімдеу.

З.Разикова 

Пән мұғалімдері

Жыл бойы

2

Жеке консультациялар және зерттеу жұмыстарын қорғау әдістері мен зерттеулерді ресімдеу бойынша жұмыстарды аяқтау

Жобалардың жетекшілері

Февраль

Март

3

"Дарынды балалар"бағдарламасы бойынша ақпараттық деректер банкін толтыру.

З.Разикова 

Жыл бойы

4

Оқу кабинеттерінде күрделілігі жоғары деңгейдегі дидактикалық материалдар банкін құру.

Пән мұғалімдері

Жыл бойы

5

Дарынды балалармен жұмыс бойынша мерзімді басылым материалдарын жинау және жүйелеу

А.Бекешова

Жыл бойы

6

Оқу жылындағы дарынды балалармен жұмыс қорытындысы. Келесі жылға міндеттер.

А.Коканова

З.Разикова 

Май 

7

Лучший және жақсы оқушылар балы

З.Разикова 

Май 



Прокомментировать
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent
Введите код с картинки:* Кликните на изображение чтобы обновить код, если он неразборчив