Жылдық жоспар дефектолог 2021-2022ж.
№ | 1. Ұйымдастырушылық жұмыс | |||
Қызмет бағыты | Жұмыс түрлері | Мерзімі | Жауаптылар | |
1.1 | Көрнекі-дидактикалық құралдар мен жұмыс орнын дайындау | 1)Диагностикалық және дидактикалық материалдардың картотекасы; 2)Оқушының сабақтағы іс-әрекетіне бақылау формалары (форма 2а,б) мұғалімнің мінездемесі балаға (форма 3)Қатысқан сабақтарды талдау формалары 4)Оқушылардың негізгі оқу пәндері бойынша оқу жетістіктерінің бланкілері | Август Сентябрь | Арнайы педагог |
1.2 | Жылдық жұмыс жоспары | Сентябрь | Арнайы педагог | |
1.3 | Оқушылар тобын және жеке сабақтарды құру | Оқушылар тобының тізімі | Сентябрь | Арнайы педагог |
1.4 | Құжаттарды рәсімдеу және жүргізу: 1.Жұмыс кестесін құру; 2.Расписание уроковн құру; 3.Журнал толтыру: сабаққа қатысу, кеңестерді тіркеу. | 1) Жұмыс кестесі 2)Расписание уроков 3)Сабақтарға қатысу журналы 4) Кеңестерді тіркеу журналы | Сентябрь және жыл бойы | Арнайы педагог |
1.5 | Жылдық есеп жүргізу | Май | Арнайы педагог | |
2.Білім алуда ерекше қажеттілктерін бағалау және оқушыларды арнайы педагогикалық қолдау | ||||
2.1 | Оқушылардың мүмкіндіктері мен қажеттіліктерін арнайы педагогикалық зерттеу:
3)Оқушының «Коммуникативтік паспортын» зерттеу |
3)Оқушылардың мінездемесі 4)(форма 3) | Сентябрь | Арнайы педагог |
2.2 | Оқушылармен жұмысты жоспарлау: 1) оқушылармен жұмыстың жеке бағдарламаларын құру; 2)оқушылармен жеке және топтық сабақтардың күнтізбелік-тақырыптық жоспарларын құру; 3)оқушыларға жеке оқу жоспарларын дайындау; сынып жетекшісімен бірлесе отырып бағдарламаларды бейімдеу (ПМПК ұсыныстарына сәйкес) |
| Сентябрь Октябрь | Арнайы педагог |
2.3 | Преподавателидің сұранысы бойынша оқушылардың қажеттіліктерін бағалау | 1)Оқушыларды сабақта бақылау хаттамасы (форма 2а,б); 2) Тереңдетілген арнайы педагогикалық бақылау хаттамалары, негізгі оқу пәндері бойынша оқу жетістіктерінің карталары; 3)Оқушылар мінездемесі (форма 3 | Жыл бойы | Арнайы педагог |
2.4 | Мектеп мамандарының сабақтары мен сынып сабақтарына қатысу | Хаттама,талдау | Арнайы педагог | |
3.Оқушыларды арнайы педагогикалық қолдау және оның тиімділігін бағалау | ||||
3.1 | Жеке сабақтарды өткізу | Жеке сабақтардың жоспарлары | Жыл бойы | Арнайы педагог |
3.2 | БАЕҚ бар балаларға сабақ барысында көмек көрсету (мұғалімнің келісімімен) | Сабақ барысында көрсетілген көмек пен оның нәтижесін тіркеу хаттамасы | Жыл бойы | Арнайы педагог |
3.3 | Психологиялық-педагогикалық қолдаудың жеке бағдарламасы мен жеке оқыту бағдарламаларын іске асырудың сәттілігін динамикалық байқау |
3)Сабаққа қатысу хаттамасы. | Жыл бойы | Арнайы педагог |
4. Кеңестік-әдістемелік қызмет | ||||
4.1 | Родителям жеке кеңес беру (ата-анасының қ алауы бойынша немесе қажет болған жағдайда) | Кеңесті тіркеу журналы | Арнайы педагог | |
4.2 | Преподавателиге жеке кеңес беру | Кеңесті тіркеу журналы | Арнайы педагог | |
4.3 | Мероприятиеға қатысу | |||
5. Өзін-өзі дамыту | ||||
5.1 | Ғылыми-әдістемелік құралдармен жұмыс | Жыл бойы | Арнайы педагог | |
5.2 | Біліктілікті арттыру курстарынан өту | Жыл бойы | Арнайы педагог |
Арнайы педагог: Курамаева. Г.А
«Алматы облысы білім басқармасының Ескелді ауданы бойынша білім бөлімі» мемлекеттік мекемесінің
«Шестаков атындағы орта мектебі мектепке дейінгі шағын - орталығымен» коммуналдық мемлекеттік
мекемесі
«Бекітемін»
мектеп директоры
______Н.Смагулова
2021-2022 оқу жылына арналған
АРНАЙЫ ПЕДАГОГТЫҢ ЖЫЛДЫҚ ЖҰМЫС ЖОСПАРЫ
Аты-жөні: Курамаева Гулнур Акимбековна
Арнайы педагогтың мақсаты: ПМПК қорытындысы мен ұсыныстарына және мектеп кеңесінің шешіміне сәйкес білім алуда ерекше қажеттілігі бар мектеп оқушыларына арнайы педагогикалық қолдау көрсету.
Арнайы педагогтың міндеттері:
- Білім алуда ерекше қажеттілігі бар мектеп оқушыға басқа мамандармен, мұғалімдермен, ата-аналармен бірлесіп тереңдетілген арнайы педагогикалық тексеруден өткізу;
- Білім алуда ерекше қажеттілігі бар мектеп оқушыға жеке, және сыныптық сабақтарда арнайы педагогикалық қолдау көрсету.
- Оқытушыларға, ата-аналарға, басқа мамандарға білім алуда ерекше қажеттілігі бар оқушыларды оқу процесінде және үйде тәрбиелеу кезінде педагогикалық қолдау бойынша кеңес беру.
Арнайы педагогтың жұмысының негізгі бағыттары:
- Ұйымдастырушылық жұмыс;
- Білім алуда ерекше қажеттіліктерін бағалау және оқушыларды педагогикалық қолдаудың (көмек) мазмұнын анықтау;
- Школьникам арнайы педагогикалық қолдау көрсету және оның тиімділігін бағалау;
- Кеңестік-әдістемелік қызмет;
- Өзін-өзі дамыту.